[Support request] different menus per page

Home Forums Support different menus per page

• This topic has 3 replies, 2 voices, and was last updated 1 year ago by Leo.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Hernan

Buen día como están? espero que hallan tenido una muy feliz navidad, les cuento que estoy trabado en el diseño de una web, quería tener diferentes menú por pagina, es decir que en la pagina de inicio tengo el menú transparente con una foto por detrás, con sticky activado, pero en otra pagina quisiera tener el mismo menú de color como el sticky ¿hay alguna solución?.
    ¿como puedo subir la captura de pantalla asi lo pueden ver?

Actualmente el sitio se encuentra en mantenimiento

Good day how are you? I hope you have had a very merry Christmas, I tell you that I am stuck in the design of a website, I wanted to have different menu per page, that is to say that on the homepage I have the transparent menu with a photo behind, with sticky activated, but on another page I would like to have the same color menu as the sticky there is some solution?
    How can I upload the screenshot so you can see it?

The site is currently under maintenance

Leo
    Staff
    Customer Support

Hi there,

Are you referring to different colors of the navigation per page or different menu items for each page?

Let me know 🙂

Hernan

hola, gracias por contestar, te cuento el menú de la pagina de inicio es transparente con las letras en blanco y el logo izquierda de la pantalla, esto se ve bien ya que tiene una fotografía de fondo que hace contraste. Ahora bien la tercer pagina y siguientes necesitaría poner todo el menú de un color con las letras en blanco.

Leo
    Staff
    Customer Support

I believe the custom navigation color options in the header element is what you are looking for:
    https://docs.generatepress.com/article/header-element-overview/#navigation-colors

If not I’ll need to see the site in question to provide better suggestions.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.